Wednesday, March 4, 2009

Shuhhhhhh..shuhhhh.

Hi all...
kepada sesape yang rase tak suke bace tu..
sila la ehhh jauh2 kan diri anda dari blog saya..
Nampak tak tanda 'X' kat atas sebelah kanan, sila klik okk.
Langau2..lalat2...Shuhhh..shhuhhh.

Ini kan blog saya, saya tak kacau sesape pun.
Tak kesah la saya nak tulis ape pun dlm ni and saya tak bermaksud nak tujukan kepada sesape.
Saya tak kenal pun kamu..kamu..kamu..dan kamu.
So, xpyah la rasenye kamu..kamu..kamu..dan kamu nk menyemak dlm blog saya yang tak seberape ini.



To anonymous2 sekalian :
Thanks for the comments. And jangan ade sesape yang terase. I tak maksud kan semua org macam tu.

To the last anonymous :
Said watever u feel like to. Muka saya mcm Azizah Mahzan ke..Macam sesape ke..tak kesah lah.Dah Allah yg bagi..saya terima je. Tak pernah pulak saya ckp saya ni cun nak mampos gilerrr.For ur information, saya ni hetam..gemok..pendek..muke pun byk acne scars. Btw, tlg la btol kn ur spelling and grammar eh. Pening jgk nk bace ur comment.


neway,this is her/his comment :
persan cantik.dah ler gue nanek gugurkan baby x punsikit sebnyak mke ko kan ada rupe marlia dlm spa Q ala zah mahzan la...ko 2 ngan die mcm kembar....-mr kambing biri-biri(pegawai ptd biri biri sedunia)hahahahahahha

8 comments:

pari pari syurga said...

adeq...nape ni?sape yg cam babi kimak ckap adeq camtu?

Yann said...

erm..btul..btul..mawar..tah pape laa langau2 lalat2 ni..lorat2 jer

weih..ape2 tah ea tulis..yg last komen tu..puas gak aku cube memahaminya..hahahah

go, go..mawar..biarkan si langau2 ni..dah laa busuk, ati pon busuk!!
eeee...geli

Mawar misswateva said...

me to kak anem :

hurrmmm..tatau la kak sape tuh.org yg mawai lgsung x knal n mayb die pn xknal mawai. bia jela die.. huhu..babi kimak xtahan..thanks tulun carutkan.hahaa.

me to yann :

btol yan..x kuase i nk layan langau2 busuk ni.shuhhh..shuhh..pi men jauh2.menyemak je kt cni.
aku yg jawa ni pun bm x betabur.lol.

Diana Ishak said...

aku pun tak paham apa bijik butir orang tu komen tapi yang pastinya orang tu mesti pompuan kan?

Mawar misswateva said...

semestinye pompuan kak di..mane ade jantan nk dengki2,busuk hati kt pompuan camtu.

yang pelik tu,orang kulit agak suram cm kite ni pun ade org nk dengki jgk ehh.lol.

Mrs. Amie said...

Hi,

Thanks for drop by...

Babe, sabar yek.. kak amie pun pernah kena mcm nie.. yg pasti mereka jeles...what da...? penyibuk!

Kitakan super cool... hapuskan mereka!

Mawar misswateva said...

yupp..kite org2 super cool bersame2 hapuskan mereka.hehee..

Thanx kak amie!!

Anonymous said...

knape orgnitu mawai...wah...ada hati nak jd scam kat blog org ea....