Thursday, April 9, 2009

Tagging!


Pstt..


Tag from Sis Hanem.


List 15 random facts about yourself!!




Soooo...



Here goesssss.................




1) Panas barannnn


2) Cepat marah and cepat cool balik.


3) Tak suke makan daging...Eeeeewww.


4) Anak sulong.


5) Hitam, gemok dan bertambah gemok..huwaaaaaargghh!!


6) Sekarang aku kuat makan.


7) Cepat kesian orang.


8) Aku mmg tak nak klua dari Melaka..Hahaha.Nak dok bawah ketiak mak aku jee.


9) Ade satu perkara yang aku tak boleh tahan.. Kalau aku terasa nak bende tu, mmg kne mase tu jgk..Mmg tak boleh tahan2 pny.Kalau tak abesssssss. Rase2 En Kunyit, family and membe rapat aku sume tahu kottt.And dorg sentiasa beware jela...Hahahaha.


10) Selalu hang out ngn adik2 aku and En Kunyit.


11) Suke tgk muvi cite hantu.


12) Mulut boleh tahannnnnn jahat..Agagaga.


13) Suka makan Potato and Cheese Nan, Chicken Vandaloo, Butter Chicken and Ayam Tandori kat Pak Putra...Sgt marvelesssss!!!(Aku puasa okehhh harini)


14) Keje aku klu kt rumah, baring pastu layan novel.


15) Sedikit hipokrittttt.Hahahaa.Kt depan org tua jelaaa.



P/s: Kak Hanem, stle da ehhh hutang niii. Heheee.

No comments: