Tuesday, August 16, 2011

Hari Raya Punya Cerita!



Hari raya pertama tak dapat cuti.
Harus bekerja hingga ke tengah hari.
Tapi mungkin i akan lari2 jugak untuk beraya dgn family.
(Eh, da mcm pantun 3 kerat pun ade.)
Gila ape hari raya pun kena kerja.
Tapi da kata SAYA YANG MENURUT PERINTAH, tak boleh nak kata apa la.
Redha.
Baju raya boleh simpan dlm lemari.
Ok, tipu.
I tetap jugak berbaju raya walau bekerja.
=)

Haiiihh..sapa kata org kerajaan tak de kerja?
kerja rilex?
Makan gaji buta?
Meh lesing cket.
Da kerja baru tawu.
Ok,tu je. bye!


5 comments:

LisaLisut said...

haah mcm pantun.hehe

oo kesiannya.nasib umah parents dkt dgn ofis.kalau i parents kt seremban nk kene ulang alik lari2 mmg tak dapek la...


i tot gov 1st raya dpt cuti.2nd raya br kene keje etc. no? hehe.sorry tak berapa tau.

farahfatihah said...

ni xdapat cuti sbb rumah dekat ke pe? huhuh

~ NANA ~ said...

ha keje time raya? alaa x beshnye...tp nsb baik parents u dkt je...hehe

♥ balkidz_hunny ♥ said...

apesal ko tak cuti mek?
hish! takde non-muslim ke leh ganti?
sian kau.

ape2pun, keje2, baju raye pink harus tayang jugak kan? ;p

Mawar misswateva said...

Lisa,
pantun sgt kannn..=p
Negeri lain ok kot gov coti 1st raya.Melaka tahun ni kena kerja. tapi bukan semua laaa.hee.
Insan2 terpilih je kena kerja hari raya 1st tu.=(

FF,
Orang jauh pun kena kejee..tak aci kannnn.Putrajaya coti je sume kan.

Nana,
naseb la rumah dekat kan..boleh lari2.kalau yg jauh tu..kesian btoll.

Kis,
Ni tak kire da muslim ke non muslim ke kena pakse jugak kje.benci tauuuu..Tapi baju harus tayang!haha.