Wednesday, April 14, 2010

Wedding and Event Videographer!

Peeepssss!!

Pengumuman!Pengumuman!
Mesti korang tak tawu kan En Kunyit mmg dari sejak saya kenal die lagi, die sudah ade buat freelance job as videographer.
Tak kesah la utk event such as wedding ke, private function ke, corporate function ke, video assignment ke, launching event and etc.
Klu kena ngn date yg dia available, mmg die x tolak..So byk la job yg die da wat sepanjang aku knal die ni such as wedding, Petronas corporate video, Jabatan kerajaan punya launching event dll.
Dlu (before En Kunyit cuti belajar ni) slalu je gado sbb kdg2 die bz sgt ngn job die ni...sibuk ngn shooting, ngn editing lagiiii.Mengganggu okkk waktu berdating ai.=P

Time tu mulalah die nk ckp aku ni x paham die..(padahal mmg btol pn aku ni kadang2 bile setan da masuk badan, mula la aku malas nk paham kje die tu.Sabar jela uuu. Doa la byk2 supaya setan jarang masuk dlm badan i ni eh.=))

Tp smenjak die blaja ni, da kurang En Kunyit terima job disebabkan ke'busy'an sebagai YDP Kelab ape ntah study yg buat die xdpt bg fully commitment pada part time job nya itu.

Sbenanye, dari dlu lg die da sibuk soh aku tlg war-war kan bisnes die tu.. Yeee, mmg aku nk tlg.Tp cane aku nk tlg klu da dekat dua tahun, aku ulang dua tahun aku mntak die sample video yg die da buat so that aku bley upload msuk blog or youtube, smpi skrg, harammmmmm x di bagi nye. yg die bg kt aku dlu, size besar! Bile aku nk upload je fail,upload je fail.dah. Mlas aku nk upload lg.

Nk harapkan aku yg tukar format ke, nk kecik kan size video keee, haram tak tawu weihh. So mcmane pn aku kne gak tgu En Kunyit kecikkan size sgala video yg die buat dlu. Klu x cane org nk tgk hasil die da buatttt..btol?
Ni pn En Kunyit janji cuti sem ni nt die setel kn sume aktiviti pengecilan size video @ pertukaran format video2 die tu so that aku boleh tolong uploadkan utk tujuan pengiklanan atau kate lainnya adalah tlg promote kn bisnes die tu.=))
Kadang2 geram gak aku tgk die mcm kn da kaya benoooor gayanye lgsung xde inisiatif nk promote bisnes die tu....(hampunnnn u.tp ni i ckp btol kan?kang x pasal2 kne cop sekali lg sebagai tunang yg biadap kannnnn..=P)
So aku rase aku da bley start promote kan utk En Kunyit sbb lg 2 mgu die da start cuti sem and da boleh la mula kan kerja2 edit video die tu.

Since sample video xde lg utk diupload dlm ni, tp klu nk tgk sample video bley la aku bg by post ataupun by personal meeting.
(Amacam, gigih x i tlg promote?Sila jgn lupe komisyen nye yeeee En Kunyit.=P)


Owh yee, En Kunyit menggunakan Panasonic MD 10000 Camcorder.

So, bakal-bakal pengantin dan sesiapa yang berminat sudi, silalah email kepada saya di mawar_lurvesprit @yahoo.com atau menghubungi 012-2572191 utk sebarang pertanyaan dan rundingan harga.

Saya berjanji akan mengupload sample video secepat mungkin..

Sokongan anda amat laaaa saya hargai.Sekian.=)


No comments: