Saturday, April 17, 2010

Of EPL and AF!

Uiiishhh..mmg confuse nk tgk yg mane since arini ade game Man U vs Man City and Konsert AF!
And of cos priority adalah EPL.Baby and Banga tgk kt mamak. Aku x ikut sbb pk klu dok umah bley aku sesuka hati tukar2 chanel tv.Jap tgk 104, jap tgk 812!Bijak kan saya?=p
Tp disebabkan hujan yg turun mencurah2 dlm kol 9.15pm tadi, maka kep**dekan Astro bermula apabila signal da jd cm biskut.jap ade, jap xdo.Org ckp klu signal astro xde time hujan, g kt MENU pastu pilih SATELLITE SIGNAL tgu signal full to 100%.Tp puas da aku tgu, jgn kata 100%, nk g ke 62% pun susah.Manjang signal POOR!
Mmg cantik la tgl 10 min game and masih lg 0-0, aku x dpt tgk kn?Pergghhhh..terbakar x terbakar sgt la. Menyesal pn ade x ikut bebudak ni tgk kt mamak. aku tny dorang ok jeee signal kt ayer keroh tu.
Last sekali, dua2 aku xdpt tgk. AF kemana, EPL ke mana.
Nk msg En Kunyit tny result, x dapek la haiii...Kata gadooooo, haruslah x msg2 kannnnn..=P
Pastu ade la dlm stgh jam aku dok ngadap tv blank!Cantik kol 10.30 tv da ok, bdk2 AF pn tgh lambai2. Yeeeee..klu da lambai2 tu ape maksud die kawan-kawan??game over maksud die ok.
Naseb balik td baby ckp Man U menang 1-0.Da, lega aku!
Tp yg x bestnya baby bgtau Achik Spin meninggal, eksiden. Kesian plak bile ingat wife ann anak die yg masih kecik lg tu.
al-fatihah to Achik Spin.

No comments: