Tuesday, February 9, 2010

Al-Fatihah to Uncle Suhaimi and family..

Yesterday, i was shocked to hear that Uncle Suhaimi n family were perished in fiery crash at Hiway near Senawang!Mungkin die bwk laju + mengantuk sbb sampai enjin kete tercabut klu x silap aku.He is one Cik Olla bestfriend.Last aku jumpe die was last week mase die dtg umah aku.Yg sedihnye tu die mmg da janji nk kua minum ngn Cik Olla dlm kol 2 pagi tu. die ckp klu die da smpi melaka nt die call. At first die intend nk pergi sorang je ke Perak tu, so die plan nk pakai kete Cik Olla yg sempitcenonet itu! Tp yg peliknya wife die beria2 nk ikut and soh bawak sume anak2 skali even Uncle Suhaimi da bgtau yg die blk lambat. So x jd la die nk pakai kete Cik Olla sbb takut nt sempit, x selesa plak anak2 die katanya. he did came to my enggagement day!Mase tu die baru je beli kete yang die naik mase accident tu sehari.
So semalam, time aku baru nk gerak balik dr Kota bharu dlm kol 8 am, Cikgu Biah call bgtau that news. According to Cikgu Biah, Uncle Suhaimi tu baru je msg die hari Sabtu lepas mntak num fon one of my uncle yg stay kt Perak. Nak ajak main golf katanya. He keep on calling Cik Udin, tp xdpt2. So semalm bile je dpt tawu the news Cik Udin mmg btol2 terkilan sbb xdpt jumpa Uncle Suhaimi tu.
Disbb kan kejadian yg menimpa Uncle Suhaimi tu, Cikgu Biah ngn Cik Olla naik risau sbb aku pn smlm nk mengahadap journey 9 jam dr Kb ke Putrajaya. so setiap jam la dorg dok call tny aku da smpi mane..da mcm anak emak plak budak2 ofis lain tgk aku.
*Al-fatihah kepada Uncle Suhaimi and family*
Click here untuk berita sepenuhnya!

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

Al-fatihah untuk keluarga en.suhaimi semoga mereka ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.sedih dengar cerita tu,seriously!

johnlabu said...

takziah....