Thursday, November 18, 2010

Why i chose them as my Official Videographer??

Alhamdulillah..
Berjaya mendapatkan videographer pujaan hati both me and En Kunyit for our wed nt!
Yeayyyy!!
Apa yg wt i respect dorang ni, dorang sgt peramah and baikkk..trust me!
pegi jumpa dorang then baru tawu..
I got great deal from them for both my solem and reception!
Double Yeayyyyy!!=)

And now i da bley slash OV from my wed checklist!
Yeayyyy lagikkkkk!!=))

(ok, fine. i'm still yet to prepare a proper checklist for my wed!blame me on dat! yg ni tak payah nk yeayyy sgt ok.grrrrrrr!!!)


Why i chose them eh??
Because of their final product sgtla fantastic!I tell u..
With a great idea and talent!
They will shoot every best moments that we could not miss on that very special day of us!

En Kunyit every second pn dok cek their website and tgk their new products!
Lepastu terus send to me the link soh tgk.
Phhhewwwww!!
Begitu lah hebatnye penangan CST Production!
teeheee.=)
Maka dengan itu, tak perlu la bersusah payah i memujuk En Kunyit utk pilih CST sbb die lg over dr i okkkk..haha.=p
ampunnnn uuuuuuu...

Owhh..and Elyana Save The Date Video inspired me and En Kunyit to have it one too!

(En Kunyit.....Will u marry me?=p)

Click here to view their STD!

Owhhhhhhh tuhan..bile la duit nk jatuh dr langit ni.adeh..=/

Doakan rezeki kawen kami mencurah2..aminnnnnn!=)

6 comments:

Shakina Farhan said...

wow..u take them? memang terbaik!

QueenBz said...

woweeee! CST?
okeh! aku akan pastikan muke aku ade buat speech nanti :D

kay kamal said...

i sampai mimpi2 kot nak amik diorg tp as u sed it well.. tak turun2 duit dr langit =P

Nadya Zahid said...

wowo Mawaiiiiiii!!!!congrats beb!!!heehheheeh..CST mmg terbaekkkk..mmg dream of nak amik dieorg tu tp xmampu u...heheheheehh...
dieorg bg u pakej ok x?coz i called them tp dieorg suruh jumpe n discuss..tp dieorg bukak harge tu wat i takut beb!!!hehhehheh....
marvelous beb.......mmg berbaloi u amik dieorg...huhuhuhu

lovelyadibah said...

bestnyer awak amik diorang..awak mesti xmenyesal t:)

xsabar nk tgk hasil nyer t:)

Unknown said...

besh !!! ok tak discussion dengan dorg? superb!