Wednesday, January 20, 2010

Kalau boring kt ofis ape aku wt?

Ni aku sdg ber3G ngn En Kunyit..Naseb baik line 3G kt ofis aku mmg 1st kelas..Ko dok celah mane pn die tetap jgk full..
Mmg klu time2 boring and nk memenuhkan mase lapang di ofis (nmpk nau xde kje kan=P), kami selalu ber3G..
Kdg2 tu smpi sejam jgk la ber3G kt ofis..Klu ade org masuk blk aku, pndai2 la En Kunyit diam kannn..
Eiiishhhh..mane bley kasik budak2 ofis tawu..
Kang kantoi plak Cik Mawar siap ade mase nk ber3G bagai time kt ofis!adehhhh..
Mane bley kannnn..Kite kne la tnjuk contoh baik kt ofis wlaupun sbenanye perangai kite cam harammmm je!=P
Teeheee..
Tp jgn pk bile da ber3G tu aku lgsung x wat kje plak..
Keje ttap jalannnn bilamana bil telefon berjalan ...=)
Cikgu Biah selalu pesan jgn makan gaji buta..
Haram namanya and tu sume jd darah daging kite...
Sooooo..
Renung-renungkan dan selamat beramal..

1 comment:

Anonymous said...

Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.