Tuesday, November 24, 2009

Futsal tournament

Last Saturday, buat pertama kalinya aku berjaya untuk tidak blk Melaka during weekend. Heeeeee (Padahal tu pn sbb hari Rabu ni da nk blk for raya haji)

Ni sume angkara Futsal Tournament hosted by Persatuan Perkhidmatan Tadbir Diplomatik so called PPTD yg diadakan di HTO Subang Jaya.

So utk mensosial kn diri, aku pn join la..Seb bek mmg b4 tawu ade tourament ni, aku ngn membe len da main futsal every week. Tp xdela lame sgt pn..Ade la dlm 2 bulan kot...Kire tendang pn masih pengkau lg la kn. Klu da name prempuan yg menendang, asek dok tonjol je la bola tu..
Dlm pengkau2 menendang tu, alhamdullilah dpt gak kitorg no 2..
Tu pn kalah penalti okkkk... (Cehhh nk jgk mention klh penalti..Ko da kalah tu, kalah la jugakkkk)
Ni la satu2 nya minggu nk tgk aku bgn kol 6 pagi hri sabtu. Klu x, subuh pn kemana..=P

En Kunyit gagah drive pagi2 bute dr Bahau semata2 nk mensupport gf kesayangan..(kesayangan katanyaaaa, geli jek aku dengau).Heeee..
Tp yg penting, ai score 4 gol okkkkk...Mmg terbaik la aku menonjol bolaaaaa.Heh.





Pagi2 baru smpi..masing2 ngn mate bengkak menangis gado ngn bf/tunang bgn tdo. Yg aku ni da name pn gedik, haruss laa ku tenyeh segala blusher ngn eyeliner walau pn nk main bola.heee.



terbukti x sape plg gedik??


The so called PTD yg mcm kanak2 ribena.Heee.
Aku pn x tahu nape aku da mcm penari zapin time warm up ni.

bergossip x bley tgl walaupun kt tgh court.h0h0.


Kami FC vs Gege FC!kami menang!!Yeayyy!

Kami FC yg comel2..sila la muntah yekk.


Konon seksi la sgt sorg2 ngn muke berpeluh2 amek gamba.=P

L-R ~Mieza, Tan,Mawar,Syaza, Mas, Alia! We made it girls!
Yeayyy!

No comments: