Thursday, October 29, 2009

Thumbs up to Cuci The Musical!!

Semalam aku n housemate g tgk Cuci The Musical..

Best woooooo!!!
rugi x tgk!
Korang mesti x kering gusi ketawa je spnjg teater tu.
Nabil & Irma pn tgk..
Tan Sri Muhyiddin Yassin pn ade smlm..
Sumpah x tipu mmg best!
Ni pn aku da bercita2 nk tgk for the 2nd time with En Kunyit tersayang..=)
Amek tiket paling murah which is RM43 pn da ok..sgt berbaloi!


Aku sudah jatuh cinta sama itu Awieeeee!Suaranya menikam kalbuku..Aduhhh!
sampai aku sanggup bli buku Cuci yg berharga 10 hengget semata2 nk ambik gamba ngn Awie!hahaa..

Gamba upload nanti!Ni aku nk g rehearsel tuk konvensyen KMK sok. Team aku da jd johan. Sok nk kne present depan pak menteri..Ni yg nk kne berrehearsel bagaiiii kt dewan.Aduiii.

the ticket!

Abaikan kegemukan yg melanda..h0h0.

me with zetti

zetti, me n nanie

nmpk tak tgn hans isaac kt mane?heheee..pegang bahu okkkk..mase tu rs cmnk pitam jap.tp sayang gambar cket gegar..huhu=(

AC yg klaka gile!!

wajah kesayangan En Kunyit

*

*

*

*

*

*

hahhhh..ni pulak wajah kesayangan hamba..=P

* Mahu tgk 2nd round bersama En Kunyit pulak.Mengemol2 die nk tgk si Vee.

2 comments:

S!eZaN said...

jauh la nk gi tgk.hehe

Anonymous said...

fuh dapat jumpa awie......tahniah.....
nice blog ..kasi pada lagi..
-faizul secretariat-