Saturday, July 11, 2009

Cak!Cak!

Huhu!Haha!Hihi!

Nampak sgt da lame aku x berblogging ni.tak tahu da nk start tulis cane.
Dalam mase lebih kurang sebulan, so many things had happenned. Semuanya memening dan menyerabutkan kepala hotak aku ni...
Tobattt...

Jgn la bnd2 camni terjd kt aku lg sekali. Mintak selisih malaikat 44! Harap semuanya ok mulai sekarang. Eevryone should change, especially u!

Sekarang ni, student Uni sume da start kelas balik. En Kunyit pn da kt Perak. Baby da blk Shalam. Bangah da kt UTEM. dulu aku bertiga kt rumah ngn Cikgu Biah n Nano. Tp skrg, dorg da tgl berdua klu Cik Olla kt laut. Aiishh..Kesian aku tgk dorg,mest boring kn..Lagi2 sbb aku takde.=D.Tp xpela, boleh la Cigu Biah menjalankan hobi die cm salu, tgk wayang. takde la boring sgt. Seb bek ade nano jd peneman.

Aku still cm dlu every week tetap blk Melaka. Tp skrg aku da kne amek baby kt Shalam dulu pastu br blk Melaka. Hari isnin pagi, dlm kol 5.30 kitorg da kne gerak sbb aku kne anta baby blk kt Shalam pastu br blk Putrajaya. Bly than jgk la die pny pusing tuu..

Supposedly semalam, En Kunyit ikut aku blk Melaka, tp last minute br tawu die kne attend Modul ape ntah kt kampus. Klu x attend this sem, mcmane pn still ken attend this Modul next sem.

Jap..nk bce msg jap.

Heee..En Kunyit msg me mengadu yg dorg bg die breakfast roti ikan bilis. Memang tebaikkk la kn.. En Kunyit mane la mkn ikan. Tp klu ikan yg pelik2 tu hahhh br la die mkn mcm ikan talapia, ikan pari ngn ikan yg kepala cm ular tu..Eeeeyeekk.aku mmg x lalu la tgk ikan kepala ular tu. Aku rs cm dorg tgh telan ular senduk pulak.

Yang lagi aku pelik kt En Kunyit ni,klu g ikan bakar makan pulakkkk ikan.Nk ikan yg mahal jee cm siakap ke..jenak kee..klu dpt ikan tu..ko siapp..bes ngn tulang2 skali klu boleh die nk telan.Sotong klu msak sambal ke tu sume die mkn muntah. Die ckp mcm mkn tube basikal..Bleyyy??Tp klu sotong goreng tepung tu laju je aku tgk die suap.Bab2 makanan ni mmg la En Kunyit sgt la cerewetttt..Ni x mkn, tu x mkn..Kupang, kerang segala jenis seafood ade cangkerang die x mkn.Rase hanyir cket je da xmkn..harusss la aku mkn ayam je tiap ari kn klu dok ngn die.Klu ko pakse jgk die mkn bnd yg die x nk tu, ko siappp abes segala isi perut kua kang. Muntah x tgu2..tiime tu jgk die kua kn.Sabar jelaaaa..

Ptg ni busu aku dr Spore nk dtg. lame da aku xjmpe die. Rasenye last jmp pn was on Feb, mase tu Deedee nk fly to Australia. Last month plak aku x ikut Cikgu Biah blk Spore, sbb aku keje. Deedee will be comin back on Nov till Feb ( kalau x silap la) for her semester break. I have a BIG PLAN during her semester break!!Yeahhh!!Uppsss!=)




No comments: