Sunday, June 14, 2009

Al-fatihah untuk arwah Cik Salleh

Pagi tadi dpt Call dr Kak An bagitau yg Cik Salleh da xde..
Innalilah...
Mcm xpercaya pn ade..Cik Olla smpi skrg tatau lg.Try call die byk kali tp x dpt..
Pham2 jela klu da kje tgh laut ni..bukan senang kite nk dpt call die.tatau nak call die guna nombor yg mane satu.Setiap hari die call rumah pn guna nombor yang lain2.Da try call segala nombor yg pernah die call kt handphone aku, tp x dpt jgk.Ni la die susahnye keje offshore. Mcm terputus hubungan dengan dunia luar. Kena tgu die call mlm ni jela.Naseb baik setiap hari die dpt call rumah even cume 3 minit je.
Kalau Cik olla tahu, aku confirm die sedih yg amat.Cik Salleh couz yg die pling rapat. Same nakal, same biol, same gile..Arwah Cik Salleh ni orgnye klaka..ade je nk kacau aku..Mentang-mentanglah aku 'mentel', so setiap kali jmp aku mest tny bile nk kawen.Aku pn mmg rapat dgn die sejak dr kecik lagi.Anak die yg sulong, Syafin sebaya ngn aku.Lg la aku suke klu Cik Olla ajak g uma die, ade membe. Bawah Syafin ade 2 org adik lg.dua2 pn perempuan,Rina ngn Nana.
Ikut kate Efy, Mase dorang g melawat Cik Salleh kt hospital haritu, die trus je tny "Mane Olla?".Mase tu Cik Olla kt laut.So time aku ngn Cik olla melawat die kt Hospital Selayang, anak-anak die pesan suruh Cik Olla dtg melawat tiap minggu. Cik Olla pn da ckp kt Cikgu Biah yg die akan lwat Cik Salleh tiap kali die balik cuti.Means 2 minggu sekali la..

Tp hurmmm..tak sempat da yah.Cik Salleh da xde..Cik salleh da pergi.Pasni kite semua da xdpt jmp Cik Salleh lg yah.tak dpt tgk die ketawa kacau2 mawai lagi.


Al Fatihah untuk arwah Cik Salleh..=(

Me,

No comments: