Friday, May 22, 2009

Jalan-jalan..Golek-golek

Hari Isnin lepas blk dr keje En Kunyit amek aku, konon2 nk g tgk Angah ngn Abg Fauzi main helikopter kt dataran Putajaya. Tp sampai2 je kt depan masjid Putrajaya tu, da malu pulak nak mainnnn..Tp xpe, kitorg layan jgk sbb aku pn tak pernah lepak2 kt situ kn. So tgk org berposing maut bagai kt depan masjid tu, aku pn nk jgakkkkk..Bile da posing tu xnk kalah okk dr org lain,overrr.Nk jgk smpai golek-golek.En Kunyit layankan je aku.Angah ngn abg Fauzi bwak baby Harith, so cuteee tgk die blaja jln.Pastu puting (En Kunyit pgl punting okk) xmo lepas.Heheee..


"Deary Harith..
Aunty geram la tgk dieeeee..Mcm nak geget2 jee.Heee..Nanti next time kite kua Harith naik kete ngn aunty and Paklang lagi ehh.Tp takmo lah pooopoo cm aritu lg.Abes satu mcd bau tau..Heee."



Us with Harith

Abg Fauzi, Angah and baby Harith


Harith sebuk blaja jln.Nanti kalau da tawu jln, jgn smpi xnk blk rumah sudahhh.

Aku mls ok nk edit2 gamba.Tarikh tu tonggang tebalik pn ade aku kesah??agagaga.

Ni muke ikhlas amek gamba ke tak, aku pn tatau laa.Janji layannnnn.


Over okkk kitorg, smpi golek-golek bagai.Kang da masuk semut dlm badan br tawu mengelinjang kn u...





Pastu trus g makan kt Alamanda.Sempat jgk main game kt arcade.Mmg takde keje knnnn..

2 comments:

yann said...

amboi..best2 nya..cik kunyit melawat u kat saner eh..huhu..

Mawar misswateva said...

En kunyit tiap mgu mlwat gf die ni..tawu gf die boring kt cni.=)